سفارش تبلیغ
صبا ویژن

mba مشاوره برای داوطلبان کنکور mba

درباره خودم

روی صحبت من با همه کساییه که میخوان کنکور mba بدن و از اینور و اونور شنیدن که قبول شدن تو این رشته خیلی سخته. ولی من بر خلاف همه کسایی که دوست دارن به این جو دامن بزن میگم که اصلا اینطور نیس. واسه اثباتشم روش خوندن خودمو میگم ببینید حق با من هست یا نه.

من سعید هستم و توی کنکور mba امسال (89) رتبه تک رقمی آوردم.

ولی واسه رسیدن به این رتبه نه تو هیچ کلاس کنکوری شرکت کردم نه کنکور آزمایشی نه اینکه از 24 ساعت 20 ساعتشو نشستم پای کتاب. نمیتونستم این کارارو بکنم بخاطر اینکه شاغل بودم و روزانه 8-10 ساعتشو سرکار بودم به این زمان اضافه کنید دوساعت رفت و برگشت و یک ساعت استراحت بعد از کار. بخاطر وقت کمی که داشتم از اوایل سال شروع کردم به خوندن که حداکثر میشد روزی دو سه ساعت. و از اواسط سال هم تونستم برسونمش به روزی چهار تاپنج ساعت.

تنها چیزی که باعث شد بتونم موفق بشم همین بود که زود شروع کردم و بصورت آهسته و تقریبا پیوسته جلو رفتم.

این توضیح کوتاهو دادم نه بخاطر اینکه از خودم تعریف کرده باشم فقط خاستم به همه کسایی که فکر میکنن قبولی تو کنکور  mba خیلی سخت و رویائیه بگم که کاملا دارن اشتباه میکنن و حتما با یه تصمیم و اراده قوی میتونن موفق بشن.

راستی یه توضیح مهم: درسته که گفتم با کسایی که میگن قبول شدن تو این رشته سخته موافق نیستم ولی حرفای منم نباید باعث بشه که زیادی همه چیزو ساده بگیرید.